נתניהו בישיבת הממשלה: מאז גל הטרור – ירידה בהיקף הפיגועים

    הממשלה דנה גם בתוכנית רב-שנתית לחיזוק הביטחון בירושלים, לשיפור אכיפת החוק והביטחון האישי במגזר הערבי
    אבי יעקב No Comments on נתניהו בישיבת הממשלה: מאז גל הטרור – ירידה בהיקף הפיגועים

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לגל הטרור שלראשונה מזה חצי שנה חלה הפוגה בהיקף הפיגועים • "אנחנו יודעים שהיא הושגה עד לכאן כתוצאה ממדיניות תקיפה, אחראית ושיטתית שהממשלה מובילה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    הממשלה דנה גם בתוכנית רב-שנתית לחיזוק הביטחון בירושלים, לשיפור אכיפת החוק והביטחון האישי במגזר הערבי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לירידה המשמעותית בהיקף הפיגועים בגל הטרור שהחל לפני כחצי שנה. "אני אומר זאת בזהירות רבה, כי הרי המגמה הזו יכולה להתהפך, אבל אנחנו יודעים שהיא הושגה עד לכאן כתוצאה ממדיניות תקיפה, אחראית ושיטתית שהממשלה מובילה, ואני רוצה לשבח את צה"ל, את השב"כ ואת המשטרה על ביצוע המדיניות הזאת".

    לדברי ראש הממשלה, "הגורם העיקרי שמוביל את התפשטות הטרור, גם במרחבים אחרים וגם אצלנו, הוא הצלחה. במידה ואנחנו מצמצמים את ההצלחה, אנחנו מצמצמים את ההצטרפות, וזה עיקר הדבר שאנחנו פועלים בו, ונמשיך לעשות זאת, במקביל כמובן לפעולות תקיפות מאוד נגד ההסתה אל הציבור הפלסטיני".

    במקביל, הממשלה דנה בתוכנית רב-שנתית לחיזוק הביטחון בירושלים, לשיפור אכיפת החוק והביטחון האישי במגזר הערבי. "בחמש השנים הקרובות נקים תחנות משטרה חדשות, אנחנו נגייס 2,600 שוטרים ואנחנו נחזק את המערכים המבצעיים של המשטרה".

    "אנחנו רוצים שוויוניות באכיפת החוק", הוסיף נתניהו. "השוויוניות הזאת איננה קיימת בירושלים, והציבור הערבי משלם על כך מחיר יקר. מדינת ישראל משלמת על כך מחיר יקר. אנחנו רוצים מדינת חוק אחת, שבה אין מובלעות שבהן לא מתקיים החוק. אנחנו רוצים לצמצם גם פערים אחרים בין החברה הכללית והחברה של אזרחי ישראל הערבים. אנחנו רוצים לשלב אותם בכל תחומי עשיית המדינה – וכך גם נעשה".



    0 תגובות